וובינר מרץ 2023 – PGS ASA

By | 08/03/2023

ביום ראשון השבוע, ב 5.3 העברתי וובינר על PGS ASA, אחת המניות המבטיחות בתיק של דיסקברי לשנה-שנתיים הקרובות.

הפעם היה אלמנט חדש: הוספתי "שיהוי" של שבוע בין הוובינר ברילטיים – שכל אחד היה יכול להצטרף אליו, לבין הפרסום שלו אופליין (עכשיו). המטרה שלי היתה ליצור יותר אינטראקציה: הרבה מאוד פעמים אנשים אומרים לעצמם "נו טוב אני אראה אחרי זה את ההקלטה" אבל ההסטוריה והניסיון מלמדים שלפחות 90% לא מבצעים את זה.

אני מתכוון לעשות את זה כבדרך קבע – אין לי בעיה שאנשים יראו את ההקלטות, אבל מצד שני אני משקיע לא מעט שעות (עשרות שעות) בהכנה לכל וובינר כזה, ואני מודד את ההצלחה שלי ע"י רף הנוכחות בוובינר עצמו. ההקלטה – זה נייס טו הב, אבל חשוב לי למדוד את ההצלחה שלי. כמה אנשים קיבלו ממני משהו בוובינר? לכמה אנשים נתתי? ככה אני נמדד – אחרת מה הטעם?

למה אני משתף?

אני אוהב לשתף – כמעט תמיד ששואלים אותי מה אני מחזיק אני מספר בלב שלם. פעם עשיתי את זה כקונטרה לאחרים שהכרתי שאהבו מאוד להסתיר. אך לאורך שנים למדתי את הבנפיטס ועכשיו אני פשוט מגלה בכיף, כמעט הכל. זה התחיל מזה שאני אוהב לדבר – אך גיליתי לשמחתי שזה חוזר אלי לא פעם: כשאני נותן, נותנים לי חזרה. וזה מאוד רווחי, כי אחד כמוני מספיק שנותן מעט להרבה אנשים, כשהרבה אנשים נותנים לך מעט חזרה אתה מקבל ה-מ-ו-ן. זה פשוט אדיר!

כמו שאמרתי בוובינר – Your NetWork is Your Net Worth

למשל, PGS הגיעה מרעיון ששיתפתי לפני 8 שנים בבלוג שלי, ספקטרום, שמשקיע לקח אותו, השקיע בו וכמובן עשה שיעורים, התמחה בתחום, והשנה החזיר לי רעיון בחברה בדיוק מהתחום הזה. ככה אני רואה את זה – נתתי בבלוג, וקיבלתי חזרה. ושנינו הרווחנו כסף. כולם מרויחים. ככה אני אוהב לעבוד.

בנוסף, כשאני משתף אני מקבל פידבק – מוצאים לי באגים. בחינם! לא תמיד אני מסכים עם הפידבק שאני מקבל, אבל רק לקבל אותו זה בונוס ענקי. והצד השני מקבל רעיון השקעה שאני עמלתי לחפש ולנתח. ככה אני רואה את זה – כולם מרוויחים.

PGS

היות והמניה רצה כבר לא מעט מאז הוובינר (רק היום 7%), כבר לא אכפת לי לחשוף את שמה ואת הוובינר טיפה מוקדם מהשבוע שהקצבתי. מאז שהתחלתי לכתוב את הוובינר המניה כבר עלתה 40%, ומאז שהוא עבר ביום ראשון המניה עלתה 15% בתוך ארבעה ימים. היא פשוט ממש זולה וחלק מתמה שכנראה תהיה איתנו לא מעט שנים, לדעתי כמובן.

אז אשמח לראותכם – אינטראקטיבית – בוובינרים הבאים!

קישור להקלטה

קישור למצגת

גילוי נאות: יש לי אחזקה גדולה במניה, יש לקרוא את הפטור מאחריות

2 thoughts on “וובינר מרץ 2023 – PGS ASA

  1. DAHUJI1980

    תודה רבה על כל המידע שאתה מעניק לנו בחינם אסף.
    בתור משקיע מדדים פאסיבי אדוק, שמרן וטיפש (וממש לא משקיע ערך), אני מאוד נהנה לקרוא אותך. אפילו שאין לי קשר לתחום השקעות הערך ולו גם בטעות.

    Reply
  2. efi domb

    יש הרבה, ואני בתוכם, שיקראו תוכן כתוב, אבל יתקשו יותר עם וובינר או הקלטה. אולי כדאי להוסיף שלב 3 אחרי פרסום ההקלטה… תודה רבה בכל מקרה. קורא כבר שנים, מחכים ונהנה.

    Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *